התחברות
הרשמה



מועדוני צרכנות בארץ ובעולם

אפיון, בניה, הקמה וניהול מועדני צרכנות בארץ ובעולם

הקמה, בנייה וניהול מועדון צרכנות אינטרנטי מנצח

להקמה, בניה וניהול של מועדון צרכנות דרושה עבודת הכנה ועבודת שטח ענפה וזאת בטרם ניגשים למלאכת ההקמה הטכנית והתפעולית של הקמת המועדון עצמו, בשונה ממועדון לקוחות או אינדקס עסקים, במועדון צרכנות הכוונה היא לתת יתרונות לכל החברים במועדון, לעסקים וללקוחות כאחד מצב של winwin ע .

נטרון ישראל בע"מ מתמחה החל מהכנת האפיון, ניתוח פלחי השוק, בדיקת ההיתכנות, בניה והקמה של מועדון הצרכנות, ניהול מוקדי השיווק והמכירות , שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית .

נטרון מלווה אתכם בכל צעד וצעד ותורמת רבות מניסיונה ודואגת לחברת אותך לכל החברות התומכות בהקמת מועדון צרכנות אפקטיבי, כגון: חברות כרטיסי אשראי, חברות ניהול קופות רושמות, חברות הזמנות כרטיסים וכדומה.

Image

שלבים ואבני דרך בהקמת מועדון צרכנות 

לאורך השנים צברה נטרון ישראל בע"מ נסיון רב בכל שלבי הקמת המועדון וניהולו השוטף

ניתוח צרכים ובניית אפיון ראשוני

ניתוח צרכים ובניית אפיון ראשוני

הקמת חשבונות ברשתות החברתיות

הקמת חשבונות ברשתות החברתיות

בחינת קהלי יעד ובניית סכמת עבודה

בחינת קהלי יעד ובניית סכמת עבודה

בנייה טכנית של אתר המועדון באינטרנט

בנייה טכנית של אתר המועדון באינטרנט

הקמת ועדת היגוי וועדה מקצועית

הקמת ועדת היגוי וועדה מקצועית

הקמת מוקדי שירות, מכירות ותמיכה טכנית

הקמת מוקדי שירות, מכירות ותמיכה טכנית

השקת מועדון הצרכנות

השקת מועדון הצרכנות

 ניהול שוטף של מועדון הצרכנות

 ניהול שוטף של מועדון הצרכנות

חיבור המועדון לחברות ניהול ואדמיניסטרציה תומכות וחיצוניות

חיבור המועדון לחברות ניהול ואדמיניסטרציה תומכות וחיצוניות

הקמת מוקדי שירות, מכירות ותמיכה טכנית

לנטרון ישראל בע"מ נסיון רב בהקמת מוקדי שירות לקוחות, מוקדי מכירות וטלמרקטניג וכן מוקדי תמיכה טכנית .

המוקדים  מורכבים בדרך כלל מעמדות מודולריות הפעילות בתחומים הבאים :

  • מוקדני מכירות
  • תמיכה טכנית
  • שירות לקוחות
  • גביה וניהול חשבונות
  • ניהול ערוצים ורשתות חברתיות
  • ניהול אתרים, פרסום ותחזוקה שוטפת

כל עמדת מוקדנ/ית מכיל :

  • תסריטי שיחה
  • טבלת רישום ותמחור
  • מקרים ותגובות
  • טבלאות בעלי תפקידים

טכנולוגיה :

  • על מנת לעמוד בדירשת זמינות מלאה יש חשיבות רבה לטכנולוגיה שאנו משתמשים, כגון :
  • מחשבים מחוברים ברשת חיצונית ופנימית עם כל מערכות ההפעלה הקיימות והתוכנות המתקדמות ביותר לתמיכה טכנית, שיטה מרחוק ועוד .
  • מערכת טלפוניה מבוססת IP CENTER מדגם CX3 בעלת שלוחות ניידות, שיחות משולבות ושלוחות סופטפונים מחשבים ניידים וסמרפונים .
  • מערכת הקלטות, לשמירה על רמה גבוהה של שירות והתנהלות אל מול הלקוחות
  • מערך סאונד : אוזניות ומקרופון מסנני רעשים
Image
Image
Image

ניהול שיחות שירות ומכירה, מקרים ותגובות ותסריטי שיחה

מוקד מועדון צרכנות פעיל מכיל מגוון רחב של תפקידים כאשר התפקידים העקיריים הינם :

  • מנהל/ת מוקד
  • מנהל/ת טכני למוקד
  • מוקדני שירות לקוחות
  • מוקדני שיווק ומכירות 
  • מוקדני שימור לקוחות
  • מוקדני תמיכה טכנית
  • מוקדני תפעול אתרים ורשתות חברתיות 

כאשר אנו ניגשים להקמת המוקד יש חשיבות עצומה בהדרכה נכונה של כל אחד מהתפקידים, גיוס המוקדנים הנכונים והשמתם בתפקידים הייעודיים המתאימים וכן ביצוע סימולציות והדרכות, ביצוע ימי אוריינטציות והכרת בעלי התפקדים במועדון הצרכנות .

בהדרכה הפרונטלית של המוקדנים נבנית יחד עם מנהלי מועדון הצכרנות תסריטי השיחה, טבלאות מקרים ותגובות וכן שיטות התמחור, שיטות הגביה הרצויות, טבלאות התמריצים ומאפייני הפעילות האדמיניסטרטיבית.

ישנה חשיבות רבה לעמידה במדדים וביעדים שנקבעו בעוד מועד, על כן אנו דואגים לביצוע ישיבות שבועיות, תדריכים שוטפים, סימולציות ולמידה מתמשכת .

חשוב מאוד להבין - המוקדן הוא הפנים של מועדון הצרכנות ויש לייחס לכך חיבות מירבית

המידע המובא באתר זה מביא מקצועיות ואמינות ברמה הגבוהה ביותר. עם זאת, המידע מובא בצורה כללית , לכן השימוש בחומרים המופיעים באתר הם באחריות הקורא בלבד. אין בעלי האתר או הכותבים בו אחראים על כל נזק או עוגמת נפש העלולים להיגרם כתוצאה מהשימוש בחומרים ושירותים אחרים המובאים באתר. כל המחירים המוצגים באתר בכל חבילות ההתקשרות השונות הינם בכפוף לתקנון נטרון ישראל בע"מ וניתנים לשינוי מעת לעת | ט.ל.ח © 2019 כל הזכויות שמורות לנטרון ישראל בע"מ

Please publish modules in offcanvas position.