התחברות
הרשמה



Image

נטרון ישראל בע"מ

ייעוץ וליווי, ניהול, קידום והובלת פרויקטים עתירי ידע אינטרנטיים

לוח המשרות של נטרון ישראל בעמ

אנחנו מגייסים !!!
רוצים להצטרף לצוות מנצח? הכנסו עכשיו ללוח הגיוסים החדש של נטרון
כניסה ללוח הגיוס של נטרון

Image

נטרון ישראל בע"מ

ייעוץ וליווי, ניהול, קידום והובלת פרויקטים עתירי ידע אינטרנטיים

לוח המשרות של נטרון ישראל בעמ

אנחנו מגייסים !!!
רוצים להצטרף לצוות מנצח? הכנסו עכשיו ללוח הגיוסים החדש של נטרון
כניסה ללוח הגיוס של נטרון

קטלוג מוצרים אינטראקטיבי

קטלוג מוצרים הוא סוג של כלי שיווקי הראשון במעלה המפרט את פרטי המוצרים והמסייע לקונים לקבל תחושה ויזואלית וממשית המקדמת את החלטת הרכישה. פרטים אלה כוללים בדרך כלל את מאפייני המוצר, תיאורים, מידות, מחיר, משקל, זמינות, צבע, ביקורות לקוחות ועוד.

אחת הדוגמאות הטובות ביותר לשימוש בקטלוג מוצרים ככלי השיווקי המצליח הוא של אמזון ספרים ומגזיני קריאה, בו תוכלו לקבל שלל מידע בלחיצה אחת.
חשוב על ספר שניסית לקנות - אמזון מפרטת את כל המידע שאתה זקוק לו. כגון: את שם הספר, שם המחבר, שם ההוצאה, מספר העמודים, תמונת מצב קצרה של הספר, מחיר, מידות, הצעות / הנחות, ביקורות ועוד.

קטלוגי מוצרים אינטראקטיביים נפוצים למדי הן בתחום ה- B2B והן בתחום ה- B2C וכן בכל הרשתות החברתיות הקיימות.

Image
Image

קבל הצעת מחיר לקטלוג מוצרים


9 סיבות מדוע אתם זקוקים לקטלוגים מוצרים אינטראקטיבי

  1. נגישות המידע והצגתולא ניתן לשנן מידע כגון מידע טכני ותכונות אודות המוצרים. הצגתם בעזרת קטלוג אינטרנטי עוזרת למשתמש לדעת על מוצר בפירוט. פרסום מידע על חבילות מידע על מוצרים שמוצאים מקום באתרים מאפשר ללקוחות לדעת עליו ללא הפרעה של נציג מכירות.
  2. המשכיות עסקית ומניעת תקיעות - תאר לעצמך שצריך ללכת הלוך ושוב עם לקוחות במיילים שמשתפים מידע בלי סוף, מה שלא מוביל לתוצאה חיובית. במקום זאת, שיתוף מידע בקטלוגים דיגיטליים יכול לעזור להעביר את העסקה משלב לשלב אחר. עם מידע העומד לרשות הלקוחות ביעילות, הוא מפחית תקיעות וצווארי בקבוק במחזור העסקים.
  3. עזרה וכלי תפעולי לאנשי המכירות בחברה - לאנשי מכירות יש אחריות ראשית אחת בלבד - למכור. איסוף נתוני מוצרים ממקורות שונים בתוך העסק להפצתם ללקוחות אינו מה שהם אמורים לעשות. לכן קטלוגים דיגיטליים עוזרים להם לחלוק מידע ללא מאמץ ללקוחותיהם ולייצר מכירות. זה חוסך להם זמן יקר מכיוון שכל המידע הדרוש להם זמין בקצות האצבעות.
  4. שיפור זמני מכירה / המרות שיווקיות (עלות מכירה של מוצר כלפי העלות התפעולית למכירה ) - קטלוגים של מוצרים עוזרים לעסקים לשפר את שיעורי ההמרה מאחר ואנשי מכירות ולקוחות / לקוחות פוטנציאליים יכולים לנהל שיחות הקשר במקום לבזבז זמן על גילוי ופתרון בעיות. כאשר ללקוחות יש את כל הנתונים שהם צריכים, הם יכולים לחפש אישורים, לקבל החלטות ולקנות מוצרים בצורה יעילה יותר.
  5. שיפור המיתוג והמיצוב של החברה כלפי הלקוחות ופלחי השוק הפוטנציאליים - מסמכי מידע על מוצרים שימושיים מאוד לקידום המותג של החברה. שימוש בצבעים שונים, תמונות, קריקטורות, סרטים מצוירים, לוגו, משפחת גופנים וקריאה לפעולה יכולים לאפשר למותג שלך להבדיל מכל השאר. יש עסקים שמתעדים את ההיסטוריה שלהם ואת קמפייני המכירות והשיווק שלהם על מנת ליצור קשר עם הקהל שלהם מבלי להיות נוכח פיזית. זה מאפשר למשתמשים להיזכר במותג בקלות לאחר שגלש בקטלוגים המוצרים שלו.
  6. זרימת מידע ושיתוף מהיר ואינטגראלי - כלי הקטלוג האינטראקטיבי עוזר בזרימה מתמדת של מידע בין בעלי עניין פנימיים וחיצוניים מהמקור ליעד הסופי. צוותי שיווק מוצרים, האחראיים על קטלוגים, יכולים לפרסם מידע על מערכות ניהול תוכן (CMS) לשימושם של משתמשי הקצה (צוותי מכירות וצוותי הצלחת לקוחות). אין שום התייחסות למידע מעופש במיילים, CRM, מאגרי אחסון, שולחנות עבודה וספריות.
  7. יצירת מודולי מכירות במצב לא מקוון - כיום, קונים מוצרים באופן מקוון ומבצעים רכישות במצב לא מקוון - בקניונים, בחנויות, באירועים וכו '. במקרים כאלה, חשוב לעזור ללקוחות לקבל מידע על הניידים והאייפדים שלהם כדי לקדם את תהליך הקנייה. אתרים, דפי נחיתה ומיקרו-אתרים מאפשרים ללקוחות לחקור את המידע הדרוש כדי להחליט.
  8. שיפור חווית משתמש וזרימת גלישה צרכנית - כאשר ללקוחות יש מידע על המוצר בקובץ PDF או בדף אינטרנט המוטבע בתמונות, קישורים, ביקורות, מידע על מחירים, זה משפר את חוויית המשתמש שלהם. במיוחד כאשר כל המידע עקבי בין קטגוריות מוצרים שונות, הוא מקרב אותם צעד אחד נוסף לרכישה. על משווקי המוצרים לצפות את צרכי הקונים וליצור קטלוגים התואמים אותם במקום להציג מידע כללי.
  9. זמינות וגמישות הנגשת המידע לצרכנים באופן מקומי וגלובלי - היכולת להגיע לקהל הלקוחות של החברה מונגשת כיום על ידי קטלוגי המוצרים המושתתים על רשת האינטרנט יוצרת מצב שבו הלקוח מקבל מידע ופירוט רב ערך אודות המוצרים ומרכיבהם ללא צורך באנשי השיווק והמכירות של החברה, מה שנותן לו אפשרות של הנגשת המידע בכל זמן ובכל מקום שהוא חפץ במידע .

 

המידע המובא באתר זה מביא מקצועיות ואמינות ברמה הגבוהה ביותר. עם זאת, המידע מובא בצורה כללית , לכן השימוש בחומרים המופיעים באתר הם באחריות הקורא בלבד. אין בעלי האתר או הכותבים בו אחראים על כל נזק או עוגמת נפש העלולים להיגרם כתוצאה מהשימוש בחומרים, ההמלצות ושירותים אחרים המובאים באתר. כל המחירים המוצגים באתר בכל חבילות ההתקשרות השונות הינם בכפוף לתקנון נטרון ישראל בע"מ וניתנים לשינוי מעת לעת | ט.ל.ח © 2021 כל הזכויות שמורות לנטרון ישראל בע"מ
Accessibility Initiative Badge

Please publish modules in offcanvas position.